Discussion:
Vacature opleidingstraject TMap Tester
(te oud om op te antwoorden)
Axient
2006-01-16 10:30:29 UTC
Permalink
Wij starten binnenkort met het opleidingstraject tot TMap Tester. Dit
traject is specifiek bedoeld voor ict-ers die minimaal 4 maanden werkloos
zijn.

Het opleidingstraject bestaat uit twee delen te weten een theorie gedeelte
(TMap) en een praktijk gedeelte. Het traject wordt afgesloten met een
examen. Indien de kandidaat met goed gevolg het examen af heeft gelegd volgt
een intentieverklaring tot het verkrijgen van een half jaar contract van 32
uur per week.

Insteek is op in februari met het opleidingstraject te starten.

Functie eisen:
- u bent minimaal 4 maanden werkloos werkzoekend en in het bezit van een
uitkering;
- u heeft enige jaren werkervaring binnen de ICT;
- u bent HBO of WO geschoold;
- u heeft kennis van ITIL;
- u spreekt en schrijft ABN en Engels uitstekend;
- u bent in het bezit van rijbewijs B;
- u bent stressbestendig, accuraat, dienstverlenend, gemotiveerd, punctueel,
procesmatig en kunt prima zelfstandig werken;
- woonlocatei Noord Nederland
- u bent bereid te reizen.

Dienstverband:
Intentie tot half jaar contract voor 32 uur per week.

Solliciteren (o.v.v. referentie) :

Geïnteresseerd?
Dan ontvangen wij graag uw sollicitatie o.v.v. referentie Z 03549 met uw
motivatie en uw curriculum!
Reacties t.a.v. Sandra Boekhout met bijsluiting van uw CV uitsluitend per
e-mail aan ***@axient.nl in Word.
SF
2006-01-16 10:37:11 UTC
Permalink
Post by Axient
- u bent minimaal 4 maanden werkloos werkzoekend en in het bezit van een
uitkering;
<knip lange rij extreme eisen>


en jullie denken dat dat soort mensen werkeloos zijn, willen jullie wel
kandidaten?

SF
Pjotr
2006-01-16 21:45:16 UTC
Permalink
Post by Axient
Wij starten binnenkort met het opleidingstraject tot TMap Tester. Dit
traject is specifiek bedoeld voor ict-ers die minimaal 4 maanden
werkloos zijn.
Het opleidingstraject bestaat uit twee delen te weten een theorie
gedeelte (TMap) en een praktijk gedeelte. Het traject wordt
afgesloten met een examen. Indien de kandidaat met goed gevolg het
examen af heeft gelegd volgt een intentieverklaring tot het
verkrijgen van een half jaar contract van 32 uur per week.
Insteek is op in februari met het opleidingstraject te starten.
- u bent minimaal 4 maanden werkloos werkzoekend en in het bezit van
een uitkering;
- u heeft enige jaren werkervaring binnen de ICT;
- u bent HBO of WO geschoold;
- u heeft kennis van ITIL;
- u spreekt en schrijft ABN en Engels uitstekend;
- u bent in het bezit van rijbewijs B;
- u bent stressbestendig, accuraat, dienstverlenend, gemotiveerd,
punctueel, procesmatig en kunt prima zelfstandig werken;
- woonlocatei Noord Nederland
- u bent bereid te reizen.
Intentie tot half jaar contract voor 32 uur per week.
Geïnteresseerd?
Dan ontvangen wij graag uw sollicitatie o.v.v. referentie Z 03549 met
uw motivatie en uw curriculum!
Reacties t.a.v. Sandra Boekhout met bijsluiting van uw CV uitsluitend
Oh, en wat gaat deze opleiding kosten ??
Axient
2006-01-17 08:15:30 UTC
Permalink
Hallo Pjotr,

De kandidaten betalen geheel niets voor de opleiding. Interesse ?

Dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Axient

Henk Wouda
Post by Pjotr
Post by Axient
Wij starten binnenkort met het opleidingstraject tot TMap Tester. Dit
traject is specifiek bedoeld voor ict-ers die minimaal 4 maanden
werkloos zijn.
Het opleidingstraject bestaat uit twee delen te weten een theorie
gedeelte (TMap) en een praktijk gedeelte. Het traject wordt
afgesloten met een examen. Indien de kandidaat met goed gevolg het
examen af heeft gelegd volgt een intentieverklaring tot het
verkrijgen van een half jaar contract van 32 uur per week.
Insteek is op in februari met het opleidingstraject te starten.
- u bent minimaal 4 maanden werkloos werkzoekend en in het bezit van
een uitkering;
- u heeft enige jaren werkervaring binnen de ICT;
- u bent HBO of WO geschoold;
- u heeft kennis van ITIL;
- u spreekt en schrijft ABN en Engels uitstekend;
- u bent in het bezit van rijbewijs B;
- u bent stressbestendig, accuraat, dienstverlenend, gemotiveerd,
punctueel, procesmatig en kunt prima zelfstandig werken;
- woonlocatei Noord Nederland
- u bent bereid te reizen.
Intentie tot half jaar contract voor 32 uur per week.
Geïnteresseerd?
Dan ontvangen wij graag uw sollicitatie o.v.v. referentie Z 03549 met
uw motivatie en uw curriculum!
Reacties t.a.v. Sandra Boekhout met bijsluiting van uw CV uitsluitend
Oh, en wat gaat deze opleiding kosten ??
Wizzo
2006-01-17 11:58:55 UTC
Permalink
Nee.... Het is het CWI dat het gaat betalen....Weer zo'n society suckout
project. Wat rekenen jullie nou, per cursist naar het CWI toe?
Enne wat levert het op?

En over 5 jaar staan alle TMAP losers weer op straat en wat ga je dan
verzinnen?

TMAP leren?....Koop een boek!
Post by Axient
Hallo Pjotr,
De kandidaten betalen geheel niets voor de opleiding. Interesse ?
Dan horen wij dat graag.
Met vriendelijke groeten,
Axient
Henk Wouda
Post by Pjotr
Post by Axient
Wij starten binnenkort met het opleidingstraject tot TMap Tester. Dit
traject is specifiek bedoeld voor ict-ers die minimaal 4 maanden
werkloos zijn.
Het opleidingstraject bestaat uit twee delen te weten een theorie
gedeelte (TMap) en een praktijk gedeelte. Het traject wordt
afgesloten met een examen. Indien de kandidaat met goed gevolg het
examen af heeft gelegd volgt een intentieverklaring tot het
verkrijgen van een half jaar contract van 32 uur per week.
Insteek is op in februari met het opleidingstraject te starten.
- u bent minimaal 4 maanden werkloos werkzoekend en in het bezit van
een uitkering;
- u heeft enige jaren werkervaring binnen de ICT;
- u bent HBO of WO geschoold;
- u heeft kennis van ITIL;
- u spreekt en schrijft ABN en Engels uitstekend;
- u bent in het bezit van rijbewijs B;
- u bent stressbestendig, accuraat, dienstverlenend, gemotiveerd,
punctueel, procesmatig en kunt prima zelfstandig werken;
- woonlocatei Noord Nederland
- u bent bereid te reizen.
Intentie tot half jaar contract voor 32 uur per week.
Geïnteresseerd?
Dan ontvangen wij graag uw sollicitatie o.v.v. referentie Z 03549 met
uw motivatie en uw curriculum!
Reacties t.a.v. Sandra Boekhout met bijsluiting van uw CV uitsluitend
Oh, en wat gaat deze opleiding kosten ??
awvvo
2006-01-17 14:27:58 UTC
Permalink
Post by Wizzo
Nee.... Het is het CWI dat het gaat betalen....Weer zo'n society suckout
project. Wat rekenen jullie nou, per cursist naar het CWI toe?
Enne wat levert het op?
wat heb jij daarmee te maken?
Wizzo
2006-01-17 14:38:03 UTC
Permalink
typical....lol

Alles heb ik daar mee te maken. Geld wat uit de maatschappij komt hebben we
volgens mij allemaal mee te maken. Betrokkenheid is de basis van een gezonde
samenleving. Antwoorden zoals die van jou laten zien dat het niet vreemd is
dat een gezonde samenleving ver te zoeken is:P
Post by awvvo
Post by Wizzo
Nee.... Het is het CWI dat het gaat betalen....Weer zo'n society suckout
project. Wat rekenen jullie nou, per cursist naar het CWI toe?
Enne wat levert het op?
wat heb jij daarmee te maken?
awvvo
2006-01-17 16:13:10 UTC
Permalink
Post by Wizzo
typical....lol
Alles heb ik daar mee te maken. Geld wat uit de maatschappij komt hebben we
volgens mij allemaal mee te maken. Betrokkenheid is de basis van een gezonde
samenleving. Antwoorden zoals die van jou laten zien dat het niet vreemd is
dat een gezonde samenleving ver te zoeken is:P
Gelukkig bepaal jij niet wat wel en niet gezond is.
Ga ergens anders klagen met je zogenaamde betrokkenheid.
Wizzo
2006-01-18 15:08:01 UTC
Permalink
Sorry? Klagen? Waar?
Post by awvvo
Post by Wizzo
typical....lol
Alles heb ik daar mee te maken. Geld wat uit de maatschappij komt hebben we
volgens mij allemaal mee te maken. Betrokkenheid is de basis van een gezonde
samenleving. Antwoorden zoals die van jou laten zien dat het niet vreemd is
dat een gezonde samenleving ver te zoeken is:P
Gelukkig bepaal jij niet wat wel en niet gezond is.
Ga ergens anders klagen met je zogenaamde betrokkenheid.
Erick T. Barkhuis
2006-01-17 14:52:42 UTC
Permalink
Post by Wizzo
Nee.... Het is het CWI dat het gaat betalen....Weer zo'n society suckout
project.
Zo zou je het kunnen betitelen als je het in een kwaad daglicht wilt
stellen.
Voorstanders omschrijven het anders. Die zeggen:
"Eén van de taken van het CWI is om langdurig werklozen te ondersteunen
terug te keren in de werkende maatschappij. Daar hoort omscholing ook
bij. Dit initiatief past dus bij de taken van het CWI.
Omdat instanties zich richten op hun kerncompetenties, besteden zij
nevenzaken, zoals opleidingen, uit. Dat doen ze bij clubs die niet alleen
de opleiding verzorgen, maar ook een soort baangarantie kunnen bieden.
Axient is zo'n club."
Post by Wizzo
Wat rekenen jullie nou, per cursist naar het CWI toe?
Enne wat levert het op?
Is de winstgevendheid van Axient bepalend voor de mate waarin jij het
acceptabel vindt? Zou je niet liever kijken naar de business case van het
CWI? Vergelijk wat een werkloze de maatschappij kost, en wat dit traject
kost. Bereken dan de winst voor alle betrokkenen, inclusief de werkloze
en de maatschappij. Je zou misschien opeens anders kunnen gaan denken,
hierover.
Post by Wizzo
En over 5 jaar staan alle TMAP losers weer op straat en wat ga je dan
verzinnen?
Kun je je aanname staven, of doe je maar een wilde veronderstelling?
Post by Wizzo
TMAP leren?....Koop een boek!
Dat kan natuurlijk. De vraag is of dat efficienter blijkt te zijn dan de
opleiding met de werk-intentie.

Waar je zinnige vragen over zou kunnen stellen is de omschrijving van
Axient die rept over een "gecombineerde theorie- en praktijkgedeelte".
Het zou, als je achterdochtig wilt zijn, zomaar kunnen dat de opleiding
bestaat uit veel onbetaald werk en weinig opleiding (dat dan
'praktijkgedeelte' wordt genoemd). Wat antwoordde dat bedrijf toen je
daar beleefd vragen over stelde?
--
Erick

Holländisch lernen - http://hollaendisch-lernen.ardane.com
Low Countries By Bike - http://lowcountriesbybike.ardane.com
WebWax Webdesign - http://webwax.ardane.com
Wizzo
2006-01-18 15:09:32 UTC
Permalink
lol
Post by Erick T. Barkhuis
Post by Wizzo
Nee.... Het is het CWI dat het gaat betalen....Weer zo'n society suckout
project.
Zo zou je het kunnen betitelen als je het in een kwaad daglicht wilt
stellen.
"Eén van de taken van het CWI is om langdurig werklozen te ondersteunen
terug te keren in de werkende maatschappij. Daar hoort omscholing ook
bij. Dit initiatief past dus bij de taken van het CWI.
Omdat instanties zich richten op hun kerncompetenties, besteden zij
nevenzaken, zoals opleidingen, uit. Dat doen ze bij clubs die niet alleen
de opleiding verzorgen, maar ook een soort baangarantie kunnen bieden.
Axient is zo'n club."
Post by Wizzo
Wat rekenen jullie nou, per cursist naar het CWI toe?
Enne wat levert het op?
Is de winstgevendheid van Axient bepalend voor de mate waarin jij het
acceptabel vindt? Zou je niet liever kijken naar de business case van het
CWI? Vergelijk wat een werkloze de maatschappij kost, en wat dit traject
kost. Bereken dan de winst voor alle betrokkenen, inclusief de werkloze
en de maatschappij. Je zou misschien opeens anders kunnen gaan denken,
hierover.
Post by Wizzo
En over 5 jaar staan alle TMAP losers weer op straat en wat ga je dan
verzinnen?
Kun je je aanname staven, of doe je maar een wilde veronderstelling?
Post by Wizzo
TMAP leren?....Koop een boek!
Dat kan natuurlijk. De vraag is of dat efficienter blijkt te zijn dan de
opleiding met de werk-intentie.
Waar je zinnige vragen over zou kunnen stellen is de omschrijving van
Axient die rept over een "gecombineerde theorie- en praktijkgedeelte".
Het zou, als je achterdochtig wilt zijn, zomaar kunnen dat de opleiding
bestaat uit veel onbetaald werk en weinig opleiding (dat dan
'praktijkgedeelte' wordt genoemd). Wat antwoordde dat bedrijf toen je
daar beleefd vragen over stelde?
--
Erick
Holländisch lernen - http://hollaendisch-lernen.ardane.com
Low Countries By Bike - http://lowcountriesbybike.ardane.com
WebWax Webdesign - http://webwax.ardane.com
Loading...